Menü

Kiemelt témánk

Feliratkozás


Eseménynaptár

előző hónapkövetkező hónap
03_TED_com.jpg

Minden nagy eventünk előtt három-négy hónappal már nagy a készülődés, gondolkodás, mi legyen az a téma, amely köré a kreatív koncepció épülhet. Az INSIDE ebben a konferenciasorozatban mindig kitüntetett figyelmet és törődést kap: egyrészt talán ehhez kötődünk emocionálisan a legerősebben, ez a legrégebbi eventünk (szám szerint a 17. INSIDE-ot rendezzük meg idén!), másrészt nálunk történelmileg úgy alakult, hogy INSIDE-tól INSIDE-ig terjed az év. Így hát nagy rajtunk a nyomás, hogy olyan koncepcióval rukkoljunk elő, amely megfelel az olvasók, az ügyfelek, no meg az ITB sales elvárásainak.

Emlékszem, amikor 2003. február 5-én megjelent az ITBUSINESS magazin első száma. Carsten Gerlach, a lapot akkor kiadó Vogel Burda ügyvezetője beviharzott a szerkesztőségbe egy hatalmas tortával és pár üveg pezsgővel, és kisfiús, huncut mosollyal az arcán (hess, ilyet nem illik mondani egy multi kiadó első emberére!) közölte velem: „Andrea, van egy közös bébink, az ITBUSINESS! Te vagy az anyuka, én meg az apuka!” És Carstennel tökéletes harmóniában és a legjobb tudásunk szerint nevelgettük a közös „gyermekünket”. De mint oly sokszor, a szülők útjai sajnos ez esetben is szétváltak, és az ötéves gyerek teljes egészében az én feladatom lett – igaz, a becsatlakozó tulajdonostársak esetenként maguk is besegítettek a nevelésbe.

Ettől függetlenül az egyedülálló anyák nincsenek könnyű helyzetben, s a gyerkőc helyes irányba történő neveléséhez elkél egy külső forrásból származó (média)szakmai segítség is. Nagyjából napra 10 évvel ezelőtt leltem rá én is a magam (szak)emberére. Akkor még nem gondoltam, pár év múlva már sejtettem, rá néhány évre meg biztosan tudtam, hogy üzletfejlesztésben nem igen lesz megállás az ITB háza táján. Nemcsak azért, mert folyamatos megújulást, fejlesztést igényel a (média)piac, hanem azért is, mert egy idő után már sok tekintetben mi magunk diktáltuk a piacot. S ennek a sok nevelésnek, médiaszakmai üzletfejlesztésnek mindig megvolt a technológiai és a humán oldala. Talán ez utóbbiak bevezetése, konzekvens végigvitele igényelte a legtöbb energiát: az agyakat, a processzorokat sokszor nehezebb átállítani, mint a különféle informatikai rendszereket.

Mi magunk is temérdek IT-telco vagy HR-es megoldással találkozunk, melyek direktben járulnak hozzá az üzletünk építéséhez. Nincs ez másképp az IT-telco cégeknél és azok ügyfeleinél sem, legyenek azok akár hazai cégek, akár a multi anyák hazai leánykái. Mert minden cég(méret) fejlődni akar! Az üzletfejlesztés persze igen sokrétű terület: legyen szó digitalizációról, új üzleti stratégia kialakításáról, külföldi terjeszkedésről, új termékkoncepciók, szolgáltatások megalkotásáról vagy szervezetfejlesztési feladatokról. Mindegy, hogy honi vagy nemzetközi cégről beszélünk, aki fejlődni akar, sikeres akar lenni, vagy „csak” meg akarja tartani a már elért pozícióját, annak bizony koncentrálnia kell ezekre a területekre. Nem biztos, hogy egyszerre mindegyikre, de jól megtervezve, szervezetten kell teljesítenie ezeket a (rész)feladatokat, ezeket a nevelési célokat.

Két felnőtt férfi anyukájaként már nem igazán lehetnek nevelési céljaim. Az életben elért eddigi eredményeiken, sikereiken, értékrendjükön felül azt látom, hogy ahogy ők nevelik a gyerekeiket, jó pár nevelési elv köszön vissza azok közül, amelyek mentén én próbáltam terelgetni őket. Hogy az ITB-nek, a „harmadik gyerekemnek” milyen anyukája vagyok, arról feltehetőleg sokaknak van véleménye, s szerencsére nem egyszer vissza is csatolják ezt nekem. Az idei INSIDE-on az ilyen „harmadik gyerek” neveléséhez fogunk technológia és humán oldali szupportot nyújtani.

Kedves nevelőszülők, érkezzenek akár multi, akár lokális közegből, várjuk Önöket szeptember 3-án egy kis nevelési tanácsadásra!

Rovatok

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 2072 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Laufer Tamás

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4951 cég szerepel adatbázisunkban.

A legkeresettebb cégek: